Antech for livet

Alt om teknologi

Receptions- og telefonservice

Jeg driver en webshop med børnetøj og har et halvtidsjob ved siden af. Det er derfor svært for mig at passe telefonen, når jeg passer mit andet job, plus jeg af og til også deltager på messer for at købe tøj ind til min shop. Jeg ved, at risikoen for at miste en kunder, der ringer og ikke kan få besvaret sine spørgsmål, er stor, så jeg indgik tidligere et samarbejde med et firma, der tilbyder telefonpasning, receptionsservice osv.

Jeg var ny ud i at hyre et firma til dette og fik ikke stillet de rigtige spørgsmål fra starten. Vores samarbejde er ophørt, da de ikke levede op til mine krav, så jeg satte mig ned for at lave en liste over de spørgsmål, der er vigtige at stille, når du hyrer et firma til telefonpasning af din forretning.

 

  • I hvilket tidsrum kan jeg få min telefon passet?
  • Forstår I, hvad min webshop sælger? Det er vigtigt, at de folk, der passer telefonen, overordnet ved, hvad du sælger.
  • Hvor mange ring er der, til telefonen bliver taget? Stil krav om, at din telefon bliver taget senest efter 4 ring.
  • Hvor mange forskellige medarbejdere vil være tilknyttet pasning af min telefon? Det er bedre for dig, at der ikke er for mange, så du får mere kvalificeret telefonhjælp.
  • Sørg for, at dit call center kender til din returpolitik og andre væsentlige emner. Det kan spare dig tid og ærgrelser.

 

Jeg har nu indledt et samarbejde med dem her om pasning af telefon m.m., og det har kørt i nu 2 måneder. Jeg er glad og tilfreds med samarbejdet og deres telefonpassere er effektive og høflige. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad det andet ”eventyr” har kostet mig, men glæder mig blot over at være i stald ved nogen, der ved, hvad god kundeservice drejer sig om.

Receptions- og telefonservice
Rul til toppen